Valse start - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Eva - WaarBenJij.nu Valse start - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Eva - WaarBenJij.nu

Valse start

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

05 Juli 2009 | Nederland, Nijmegen

Dag lieve mensen

Ik heb een valse start gemaakt maar zit nu op een mooie camping met Ambie in the ,iddle of nowhere!

We hebben gister al gepartyed en vanacht geen oog dihtgedaan. Teveel aan vieze gambas gegeten

Het uitzicht is fantastisch, de baas is nice en we hebben golfkarrretjes waark lkkr mee k scheuren!

de zoon vd baas regelt ons boodschappe taxitje en we zijn &,( dag vrij in de week:

moet weer van inet af.

LIEFDE

• 05 Juli 2009 - 21:46

Mila:

Ik ben blij dat je wat leuks heb gevonden... Want dat verdien je.. IK hoop dat ik je snel spreek.. Veel succes morgen met werken xxxx Liefs

• 05 Juli 2009 - 21:53

Marten:

Heej Eva,

leuk dat je mij ook op de hoogte houdt van je avonturen in Frankrijk. Hoe lang ben je daar nou eigenlijk? Doe je ook nog iets anders dan feesten;)? Veel plezier daar!

Groet,
    Marten

• 05 Juli 2009 - 23:15

Frouk:

chickchick!

super leuk eindelijk wat van je te horen, ik zat vandaag nog te denken.. hee! nog geen berichtje gehad..
    geniet maar lekker van het weer en de viese gamba´s:P

dikke kus en liefdAAH!

• 09 Juli 2009 - 13:31

Luuk:

Ha Eva,

Klinkt inderdaad goed. Wij zijn weer in Nijmegen.

Het weer is hier knudde.

Groet,

Pappa