Weeeerrr - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Eva - WaarBenJij.nu Weeeerrr - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Eva - WaarBenJij.nu

Weeeerrr

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

15 Juli 2009 | Nederland, Nijmegen

En de regio is langsgeweest en het weer is btje wisselvallig

voor de rest gaat het goed

we hebben ons eigenhuisje
met gas licht en electriciteit

we hebben golfkarretjes waar we niet in mogen rijden van double A helaaaaasss

de leuke collega is weeer vertrokken maar er komen zoveel mensen nog en kindjes zijn er volop dus wij doen ons ding

nu zit ik bij een franse familie thuis net na het vuurwerk van de 14e juli en er staat een enorme file bij Carcasonne dus ik pak snel ff een internetje want dat hebben we ni op de camping.

ik zeg ik mis jullie maar ik vermaak me prima soms mis ik oma soms me puders soms Grietje en ook soms jullie *

het meeste ben ik druk aan het werk met de kindjes en het sporten en alles voorbereiden en koken

ik ben kapot moe maar geniet dat ik hier ben en ik hoop dat jullie allemaal genieten van jullie vakantie


tot snel liefies


en pap en mam heeeel veeel plezier!!!!!


xx Eefje

  • 15 Juli 2009 - 08:32

    Marielle:

    Hee Lieverd!!
    Goed dat je het zo naar je zin hebt daar in Frankrijk!
    Geniet er nog maar lekker van en dan zien we je snel weer terug in Nederland!
    Kusjes xxx

  • 15 Juli 2009 - 11:43

    Anne:

    Hey Eef!
    Klinkt allemaal super!
    Weet nog niet echt wat je nou precies allemaal aan het uitspoken bent, maar dat horen we wel weer als je terug bent!
    Geniet ervan he! Hier mis je iig (nog) niet veel!
    Kusxx Anne!

  • 15 Juli 2009 - 11:44

    Anne:

    En ohja, misschien moet je hiernaast even veranderen dat je in Frankrijk bent, en niet in Nederland.. Of is dat te moeilijk?;)
    xxxxx

  • 15 Juli 2009 - 17:01

    Nicky:

    hey hey eef

    alles goed???? ik mis je wel hoor snik snik :'-(
    geniet lekker van het weer en doe geen dingen die ik ook niet zou doen hahahhaa als je thuis komt doen we een welcome home party houden in de stad ok
    kusje nicky

  • 16 Juli 2009 - 01:56

    Sjir:

    Goed bezig, Eva.

  • 16 Juli 2009 - 10:45

    Josien:

    Eeeej Eva:)
    Fijn om te horen dat je je goed vermaakt en dat je het daar ook net zo druk hebt als hier altijd:D Maar we missen je wel hoor!
    Veel plezier nog daar! En voor je t weet ben je al weer hier:P
    kus

  • 20 Juli 2009 - 18:07

    Eef:

    hey eefje,
    super dat je het zo fijn hebt! ik hoop dat het snel lekker weer wordt daar! veel plezier nog meid

    liefs(F)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Eva

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 25818

Voorgaande reizen:

19 Februari 2016 - 10 Maart 2016

Thailand

02 Maart 2014 - 31 Juli 2014

Down under 3 + NZ, (Fiji) en Bali

02 Maart 2011 - 21 Juli 2011

Down under 2

19 Juli 2010 - 03 Februari 2011

Down Under

25 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Animatrice op camping in Francee

Landen bezocht: