Kaartjes sturen op het goede adres - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Eva - WaarBenJij.nu Kaartjes sturen op het goede adres - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Eva - WaarBenJij.nu

Kaartjes sturen op het goede adres

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

22 Juli 2009 | Frankrijk, Parijs

Dag lieve mensen!!

het gaat hier goed het zijn nu allemaal Nederlanders hier! Ik ben nu bezig met het geven van aquagym en daarna de miniclub! Smiddags gaat het sporttoernooi wat minder, alle mensen liggen liever in het zwembad want het is hier super warm rond de 35 graden!

Ik heb soms wel heimwee naar alle lieve mensjes in Nijmegen dus vandaar hierbij het adres van me camping en stuur mij ( Mariekeeee!!!! Milaaa!!!!Anne!!!!Lise:!!!!) een mooi kaartje :

adres vd camping:

Domaine d'Arnauteille
11250 Montclar
Frankrijk!!


Oke en nu nog ff korte mededelingen:

-Ik ben door me schone kleren heen
-ik ben door me recepten voor het koken heen
-ik ben lekker bruin
-alle lieve mensjes hier zijn bijna
allemaal weer vertrokken dus moeten weer nieuwe vriendjes zoeken
-Ik heb hele lieve mensjes leren kennen maar ik blijf jullie missen
-Ik kan niet bellen me tel is kaduud drvoor maar sms doet t nog wel
-Ik wil samen met Lise in Utrecht op kamers dus als je dit leest zoek iets leuks!!
- Liefde!!!!!

ps: Anne, heb geprobeerd de instellingen te wijzigen maar het inet is wo traag en ik ook door het weer dus anders dan uhhhhh moet je maar gwn denken die zit lekker met dr bruine kontje in Frankrijk!!




  • 22 Juli 2009 - 16:58

    Tina:

    is goed, ik zal je geen kaartje sturen!

  • 23 Juli 2009 - 10:05

    Frouk:

    klinkt goed, en ook een beetje jammer van de kleding en die miniclub:P

    maar veel plezier!
    xx

  • 27 Juli 2009 - 20:59

    Elly:

    hoi lief nichie,fijn dat je het zo naar je zin hebt.wel een stukkie verder als je gedacht had.veel plezier nog.groeten uit denhaag, je tante

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Eva

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 25809

Voorgaande reizen:

19 Februari 2016 - 10 Maart 2016

Thailand

02 Maart 2014 - 31 Juli 2014

Down under 3 + NZ, (Fiji) en Bali

02 Maart 2011 - 21 Juli 2011

Down under 2

19 Juli 2010 - 03 Februari 2011

Down Under

25 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Animatrice op camping in Francee

Landen bezocht: