Eerste dagen in het huis - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eva - WaarBenJij.nu Eerste dagen in het huis - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eva - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in het huis

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

24 Juli 2010 | Australië, Sydney

Haai mensen!Ondertussen ben ik ingeburgerd in het mooie Sydney, een beetje over mijn jetlag heen en heb ik mijn eerste stapnacht overleefd!

Jullie zijn aan het slapen nu, ik ben bezig met het uit mijn bed komen brak na stappen, ze kunnen hier lekker feesten, leuke groep mensen om mee te chillen hier in het huis en de macdonalds zit op 5 minuten lopen. Kortom: ik voel me prima thuis hier.

De kamer waar ik zit is echt prima, heb echt kei mooi uitzicht op Sydneycity en ga zometeen even boodschapjes doen want heb echt helemaal niks nog gekocht, behalve wcrollen want dat is belangrijk:)

Nou: het gaat dus top! Ik heb een leuke wilde nacht gehad, en voor al mijn lieve vriendinnetjes en vriendjes:

DIKKE KUS VAN EEFJEPEEFJE die dr eigen prima vermaakt hier:D

• 24 Juli 2010 - 09:58

Milie:

Zo fijn om te horen dat het goed gaat:)

• 24 Juli 2010 - 12:37

Eline:

had ook niks anders verwacht dat je het naar je zin zou krijgen:)
    Dikke zoen

• 24 Juli 2010 - 17:31

Josien:

Eej Eef!
    Super dat je t inmiddels naar je zin heb;)
    Kus

• 24 Juli 2010 - 19:20

Marieke:

Oh wat fijn om te horen!
    En wat leuk om er een foto bij te zien!
    Veel plezier! X x

• 25 Juli 2010 - 10:53

Mela:

>Hee meis..!
    Wat ben ik blij dat je het naar je zin hebt!! haha gelijk stappen he hoe kan het ook anders!

(K) mela

• 25 Juli 2010 - 13:46

Froukje Bats:

coool eef! you go girl, ben trots op je.. mijn avontuur zit er bijna op nog 3 dagen werken en 4 dagen chille in londen en dan ga ik je vanaf molenhoek city volgen..!

enjoy !liefs frouk

• 26 Juli 2010 - 18:03

Tina:

ja hoooor gelijk uitgegaan haha :D

• 27 Juli 2010 - 11:05

Patrick: