en we gaan de 8e week in - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eva - WaarBenJij.nu en we gaan de 8e week in - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eva - WaarBenJij.nu

en we gaan de 8e week in

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

11 September 2010 | Australië, Sydney

Sorry lieve mensen! Ik was even druk bezig met mijn Sydney leventje en heb waarbenjij.nu verwaarloosd! Maar ik zal het kort en bondig even samenvatten wat ik de afgelopen tijd heb gedaan:

Ik heb mijn vlucht naar Cairns geboekt voor in december ik ga 6 weken alleen rondreizen. Het plan is de oostkust lekker relaxt op mijn gemak te doen en te gaan surfen 1,5 week. Daarna als ik nog tijd en geld over heb ga ik naar Tasmanië.

Ik heb voor de rest een enorm druk huis (53) mensen waarmee we 6 badkamers moeten delen. Leuk! de naam is de Nederlandse sekte geworden. Stage is leuk, ik werk voor Pet;s Palace still en ik mag steeds meer taken doen. Ik werk alleen en ik heb zelfstandige taken die ik moet voldoen. Ik werk elke dag halve dag op het kantoor, en een halve dag op het warehouse: stock taking en allemaal hondenkleertjes inpakken.

Verder ga ik eind september met 3 andere meiden en 4 jongens de Great Ocean Road doen 4 dagen lang. We hebben 2 campers gehuurd en gaan daarmee rondrijden!

Verder is het in Sydney super leuk: lekker veel ondernomen. Ik heb dinsdag salsa gedanst in de stad met allemaal andere mannen en ik zwem elke week in het zwembad. Verder ga ik elke vrijdag ergens anders stappen met mensen en ontmoet ik zoveel nieuwe mensen. Ik ga as woensdag bij een vriend van me Aziatisch eten proberen.

Het weer hier is afwisselend zon (echt super warm! ik verbrand!!) of regen aka Nederlands klimaat.

Ik wil nog zoveel doen hier, en ik ben echt enorm ondernemend en ik wil alles zien. Haha zoals jullie me kennen kan ik geen seconde stil zitten en ik ben dan ook nog drukker als normaal.

Ik ga zometeen uiteten met vriendinnen en dan gaan we naar de haven Darling Harbour cocktails drinken en lekker relaxen. Morgen ga ik naar een festival op het strand met nieuwe mensen die ik heb leren kennen.

Kortom ik vermaak mij goed, wederom en de tijd gaat echt snel als je bedenkt dat ik er nu alweer 8 weken ben. Mijn bazin is tevreden over mijn werk en ik hoop dat ik nog meer verantwoordelijkheden krijg!

Ik mis jullie en ik zie jullie 3 februari weer!:)

xxjes eefje peefje

  • 11 September 2010 - 08:28

    Marieke:

    Zo zo!! Jij hebt het helemaal naar je zin zo te horen. En vandaar ook dat we zo lang niets van je hoorden!
    Leuk hoor!
    Pas op jezelf!
    Veel plezier!

  • 11 September 2010 - 21:47

    Milie:

    Super de duper...
    Super om te lezen dat t zo lekker gaat...
    Maar dat wisten we natuurlijk al van te voren :p

  • 13 September 2010 - 08:17

    Patrick:

    Lekker bezig Eef, dat surfen klinkt al helemaal goed!

    Je geniet goed zo te horen.

    Succes nog verder.

    Liefs

    Pat

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 55
Totaal aantal bezoekers 25812

Voorgaande reizen:

19 Februari 2016 - 10 Maart 2016

Thailand

02 Maart 2014 - 31 Juli 2014

Down under 3 + NZ, (Fiji) en Bali

02 Maart 2011 - 21 Juli 2011

Down under 2

19 Juli 2010 - 03 Februari 2011

Down Under

25 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Animatrice op camping in Francee

Landen bezocht: