Great Ocean Road avontuur: The Bomb! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eva - WaarBenJij.nu Great Ocean Road avontuur: The Bomb! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eva - WaarBenJij.nu

Great Ocean Road avontuur: The Bomb!

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

05 Oktober 2010 | Australië, Sydney

Dag lieve vriendjes en vriendinnetjes(L)

Ik heb me toch een vette trip naar de Great Ocean Road gehad, samen met 3 vriendinnen en 4 vrienden, 2 Jucy Campers en een heleboel drank en muziek. We hebben vanaf Melbourne de Jucy campers opgehaald en zijn naar het begin van de Great Ocean Road gereden! Daar zijn we begonnen met ons avontuur. We hebben van alles gezien, van in het wilde koala's in de boom en kangaroo's tot aan emoe's die ons achtervolgden terwijl wij om half 6 's ochtends (!!!!) de zonsopgang zagen in een natuurgebied. verder hebben wij de vuurtoren gezien, dolfijnen gezien, de ferry genomen, zonsondergang gezien bij de 12 apostelen. Gekampeerd op 3 campings, het enorm koud gehad in ons penthouse (lees: op gevouwen tent boven op de camper die je uit moest vouwen) en de hele camping wakker gemaakt met onze party campervan. De Goon (de goedkoopste vino die er hier bestaat) is bij ons goed besteed. We hebben in totaal 21 uur geslapen in 3 nachten, hebben circa 600 km? gereden, hebben allemaal gereden. We hebben ook de waterval gezien midden in het vetste rainforest ooit. Het was zo chill om te cruisen met die auto in dat bos, bochtje na bochtje. En zo goed weer gehad!! Wil je niet weten, op zondag terug gereden naar Melbourne, daar nog middagje rondgelopen in korte rokjes, lekker verbrand! Het was een TOPtrip! Ik mis het enormm, zit nu met een moe hoofd op stage weer, uitkijkend naar de next trip. Foto's volgen nog: via facebook!

xxxxjes Eefje Down Under: GREAT OCEAN ROAD MET JUCY VAN ROCKS!!!(L)

PS: dolfijnen, koala's, emoe's en kangaroo's zijn zo vet he in het wild:) uber tof!

• 05 Oktober 2010 - 11:21

Marielle:

Super Gaaaaaaaf Eva!!
    Kijk snel in je inbox!
    Een mailtje van mij! ;)
    Kusjes!

• 10 Oktober 2010 - 12:37

Eline:

Super gaaf Eva, ben benieuwd naar je verhalen in person!
    XX