3,5 week to go - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eva - WaarBenJij.nu 3,5 week to go - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eva - WaarBenJij.nu

3,5 week to go

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

24 November 2010 | Australië, Sydney

Helleuuuwjj uit het vroege maar zonnige Sydney,

Ik heb nog niet veel meegemaakt sinds mijn laatste weekendje, alleen een dikke vette kakkerlak in het huis, een enorm lekker weekend op het strand en natuurlijk stage lopen. Ik kan wel vertellen dat ik nog maar 3,5 week stage hoef te lopen en dat ik echt de dagen aan het aftellen ben dat ik mag beginnen met reizen! Ik ben zo benieuwd naar de rest van het land, wat het te bieden heeft. Ik zit maar een beetje gaar voor me uit te staren in het Stagehuis, het heeft zn charmes wonen in Sydney maar na 4,5 maand ben je er wel een beetje klaar mee als armzalige student zonder stagevergoeding.

Ik ga vanavond met een mega groep van het huis naar de Imax in de haven van Sydney naar Harry potter 7. Ik ben benieuwd, schijnt heel vet te zijn zo’n Imax bioscoop, ben er nog nooit heen geweest. Morgen heb ik dagje vrij en moet ik mijn laatste delen van mijn reis gaan boeken, Tasmanie. Ik ga morgen lekker boekje lezen op het strand en beetje chillen, ik slaap zo weinig laatste tijd hier. Het begint zomer te worden en de thermometer staat op 25 graden vandaag. ’s Nachts is het niet uit te houden op mijn kamer, het is een van de warmste kamers van het huis en totaal geen wind of airco.

Ik ben druk bezig op stage met een businessplan schrijven voor de nieuwe retailshop die in de 1e week van december opent. Dat is wel leuk om te doen, beetje research doen en marketing strategien bedenken. Verder moet ik mijn eindrapport voor school schrijven en gaan we vrijdag alle producten verhuizen voor de retailshop van de ene naar de andere locatie. Da’s minder want wij moeten dat met z’n allen doen en het wordt vrijdag 30 graden! Lekker zweten dus.

Afgelopen weekend heb ik het “ rustig” aangedaan voor mijn doen, vrijdagavond was een aangename verrassing waarin ik naar NL heb gebeld en mama heb gesproken, pijnlijk momentje daarna omdat ik toen besefte dat ik jullie in NL toch wel een beetje mis. Zolang je geen contact hebt, merk je niets, maar als je dat wel hebt dan merk je pas wat 16.800 km verderop betekent. Vrijdagnacht naarde Ivy weer gegaan, poging tot party hardy gedaan, mislukt en dus weer terug naar huis met vriendin. Zaterdag op Bondi Beach gelegen en zondag op Manly Beach gelegen. Kortom: rustig weekendje en niet te veel ondernomen. Aankomend weekend ben ik van plan om met vriendin naar Coogee Beach te gaan en daar is even de boulevard te checken en zondag ga ik met vriendin Sydney nog een beetje meer verkennen, aangezien ik hier al wel 4,5 maand woon maar nog steeds the neighbourhood around Bondi zelf niet heb gezien.

Er staat voor de rest niet veel meer op het programma hier in Sydney, just to complete my stage.

Ik vind het wel zo raar dat er midden op het plein in de stad bij het zwembad waar ik ’s maandags altijd ga zwemmen, een enorme kerstboom staat met een levensgrote kerststal terwijl de zon schijnt en iedereen in korte broek rondloopt. Haha, kerstmis in de zon, who could of thought that I would experience that! Kerstliedjes op de radio en de kerstmuts op op het strand voor leuke kerstmisfoto’s.

kisssesssss!

  • 24 November 2010 - 11:49

    Mila:

    Ik wil ook lekker warmte en alles:)
    Geniet lekker... Hier is het namelijk KOUD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 25810

Voorgaande reizen:

19 Februari 2016 - 10 Maart 2016

Thailand

02 Maart 2014 - 31 Juli 2014

Down under 3 + NZ, (Fiji) en Bali

02 Maart 2011 - 21 Juli 2011

Down under 2

19 Juli 2010 - 03 Februari 2011

Down Under

25 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Animatrice op camping in Francee

Landen bezocht: