The end - Reisverslag uit Naisano Dua, Indonesië van Eva - WaarBenJij.nu The end - Reisverslag uit Naisano Dua, Indonesië van Eva - WaarBenJij.nu

The end

Door: Eef

Blijf op de hoogte en volg Eva

30 Juli 2014 | Indonesië, Naisano Dua

Daar zit je dan. Laatste dag, laatste paar uurtjes. Het is voorbij gevlogen die vijf maanden. Time flies when you're having fun.. Of zoiets. In mijn opinie heb ik een aantal zaken wel weten te raken - zoals het zeker kunnen bevestigen dat ik , jawel de ouders mogen trots zijn, van wandelen in de bergen houd. Ik ben er nu zeker van dat ik een outdoor life zeker zie zitten. Verder is emigreren naar Australië toch even afgezwakt. Daarentegen zou emigratie naar Nieuw Zeeland fenomenaal zijn. Ik weet de volgende reisbestemming al: Canada - leren snowboarden. En mogelijk toch Azië - the rest. Maar eerst weer back to life and reality. Geld verdienen en studeren. Of ik dat nog kan? Ik ben er wel achter dat ik alles kan halen als ik maar voor de volle 100% voor ga. Meer kan je niet doen. Deze trip is anders dan voorheen. Ik heb genoten, ik heb unieke ervaringen gehad en super leuke mensen ontmoet. Mijn absolute hoogtepunt waren de bergen in Nieuw Zeeland, mijn absolute dieptepunt was de chaos in Indonesië. Australië was leuk, maar dat hoofdstuk is afgesloten.. Ik zeg until next trip. Gday mate

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Naisano Dua

Eva

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 25802

Voorgaande reizen:

19 Februari 2016 - 10 Maart 2016

Thailand

02 Maart 2014 - 31 Juli 2014

Down under 3 + NZ, (Fiji) en Bali

02 Maart 2011 - 21 Juli 2011

Down under 2

19 Juli 2010 - 03 Februari 2011

Down Under

25 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Animatrice op camping in Francee

Landen bezocht: