Doing the east coast trip and LOVING IT! - Reisverslag uit Townsville, Australië van Eva - WaarBenJij.nu Doing the east coast trip and LOVING IT! - Reisverslag uit Townsville, Australië van Eva - WaarBenJij.nu

Doing the east coast trip and LOVING IT!

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

28 December 2010 | Australië, Townsville

Hiii lieve mensen!!!

Whatsup! Ik ben op ondertussen alweer 1 weekos onderweg en ik heb Cairns bezocht, ben op Magnetic geweest met kerst (hevige regen maar op en top!) en zit nu te wachten op mijn bus naar Airlie Beach om nieuwjaar op de boot op Whitsundays te vieren. Hoe het gaat: alleen?!! No way! ik heb zulke toffe mensen ontmoet, rainforest bezocht, dikke spinnen gezien, een slang voor me voeten, israel meiden ontmoet met wie ik kerst op magnetic heb gevierd, een hele lieve jongen ontmoet, genoten vanhet weer, de ervaring, alles en er omheen. Ik heb uber weer gehad gister, dik verbrand, heb een wandeling gemaakt over de berg met onweer. Ben gaan snorkelen op great barrier en heb een schildpad achtervolgt met vriendinnetje uit zweden. Heb gezee-kayakt in de storm en ik heb geslapen in the middle of nowhere in een no-airconditiong room met 3 duitse meisjes. Ik heb gezwommen in de rivier, gechilld in het zwembad, gefeest, gedronken, geouwehoert met vriendinnen. Ik heb nu paar daagjes rust (lees 2 dagen) en dan met vriendinnetje uit het Stagehuis de boot op. Ik ben ZOOOOOOOOOOOOOOOOO tevreden met dit reisleventje. Ik heb in 6 dagen meer als 70 mensen ontmoet. Je kent me, energievol, nou ik kan hier mijn energie kwijt ten top! Ik hou van Australie, de mensen, het engels praten wat ik nu constant moet doen, ik leer een beetje israels, ik heb duits weer opgekrikt, ik heb allemaal super toffe tourguides ontmoet, het is gewoon top! Voor iedereen individueel: Happy newyear! Sorry voor no contact, ik had geen mobile reach op magnetic island. Mis you! Love you! en see you soon!


xxx Eefje down under

  • 28 December 2010 - 10:01

    Marielle:

    Lieve Eef!
    Wat super om te horen dat je zo geniet!
    Heel veel plezier nog & tot ongeveer over een maandje!! Dan gaan we zooooo lang bijkletsen! Ik heb er al zin in! :)
    Dikke kus xxx

  • 28 December 2010 - 10:29

    Marieke:

    Hee Eva! Wat goed om te horen dat je je zo vermaakt! Blijf ervan genieten!
    Liefs!

  • 28 December 2010 - 12:38

    Nichtje Inge :

    Heerlijk!!
    Happy New Year to you 2!!!

    Ciao Bellaa! X

  • 28 December 2010 - 13:31

    Anne:

    Wat leuk!!!!! Veel plezier nog en ga foto's maken he.. Super veel plezier met oud&nieuw! xxx

  • 29 December 2010 - 12:36

    Mila:

    WOWOWOWOWOWWO ,
    Heb je zoveel gedaan in een week. DAMN. super man. Ik ben zo blij dat je lekker kunt genieten van alles. Want zo hoort het. En blijf dat vooral doen...

    Liefs xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 25829

Voorgaande reizen:

19 Februari 2016 - 10 Maart 2016

Thailand

02 Maart 2014 - 31 Juli 2014

Down under 3 + NZ, (Fiji) en Bali

02 Maart 2011 - 21 Juli 2011

Down under 2

19 Juli 2010 - 03 Februari 2011

Down Under

25 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Animatrice op camping in Francee

Landen bezocht: