Arrived! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eva - WaarBenJij.nu Arrived! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eva - WaarBenJij.nu

Arrived!

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

21 Juli 2010 | Australië, Sydney

Lieve lieve mensen,

Ik ben er finally! Na een ongelofelijke zware reis: lees mijn god ey dit doe ik 1 x nooit meer: ben ik gearriveerd vanochtend (plaatselijke tijd 09.30 uur) op Edgecliff road 50, Bondi Junction, Sydney.

Hoe voel ik me: gemengd, ik mis thuis, ik ben blij en trots op mezelf hoe goed ik de reis heb overleefd (lees: 3 x !! door de douane tegengehouden: immigratiedienst geloofde niet dat ik op mijn paspoortfoto leek en wilde dus van alles weten en hebben van alles in de computer getikt, douane vertrouwde mij niet en wilde me meenemen in een hokje, hondje snuffelde enorm lang aan me been), maar het huis is zoals het is: groot, koud! en veel mensen zijn nu weg van de oude lichting.

Ik zit bovenin het huis, op een 2persoonskamer: goed te doen alleen de vraag is hoelang ik hier blijf want mijn kamergenoot staat om 7 uur op en dat moet maar net matchen. Dat merken we morgen wel: ik ben gejetlagged en kapot!

Ik zit met een berendekentje op het bed, kapot moe en misselijk van al het nieuwe om mij heen maar toch ook trots ergens dat ik er ben.

Kleine meisjes worden niet snel groot hoor: ik voel me inimini in deze reuze stad die ik morgen alleen ga verkennen.

weer een stap vooruit in het grote avontuur: eva alleen op stap!

Positiever nu: ik kan goed engels, de australische mensen die ik heb gesproken zijn zeer aardig en de douche geeft warm water, morgen een nieuwe dag hopelijk zonder een jetlag!

Liefs, Eef

  • 21 Juli 2010 - 07:07

    Patrick:

    hey meis,

    heel veel succes daar.

    Maak er een mooie trip van en geniet lekker.

    Enjoy!

    Kus en liefs

    Patrick

  • 21 Juli 2010 - 12:40

    Inge:

    Nichtje!!! Super!!!
    Goed gedaan hoor, trots op je! ;)

    Wat alleen een gedoe om je paspoort! Is ook alles goed gegaan qua hoeveelheid bagage?

    Je bent er gelukkig en heel veel fun!! Keep me posted! :D

    Kus Inge

  • 21 Juli 2010 - 17:17

    Tina:

    hey eef
    die vliegreis is dus ook mn reden dat ik nooit naar australie zou gaan :P haha
    maar veel plezier met het verkennen! en we lezen wel hoe dat is gegaan. Liefs

  • 21 Juli 2010 - 21:18

    Eline:

    Lieverd, ben super trots op je! Hou mij en anderen op de hoogte van je spannende verhalen;) En uiteraard wordt jij eruit gepikt door het hondje;) Schatje, succes morgen met de big city te verkennen, heb er vertrouwen in! Mis je ook wel hier hoor!
    Liefs

  • 21 Juli 2010 - 22:44

    Marielle:

    Lieve Eef!
    Heel fijn dat je goed bent aangekomen! :)
    Ik weet zeker dat je snel gewend bent & allemaal nieuwe mensen hebt leren kennen!
    Geniet ervan & ik kijk weer uit naar je volgende berichtje!
    Liefs Marielle

  • 22 Juli 2010 - 11:42

    Marieke:

    Hee Eva!
    Wat fijn om een berichtje van je te lezen! Goed om te horen dat je de reis hebt overleefd!
    Veel plezier! Let goed op jezelf!
    Liefs

  • 23 Juli 2010 - 09:53

    Esther:

    He eva,

    Goed dat je er bent! Komt allemaal goed en het word een leuke ervaring op zeker!

    Geniet!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 25873

Voorgaande reizen:

19 Februari 2016 - 10 Maart 2016

Thailand

02 Maart 2014 - 31 Juli 2014

Down under 3 + NZ, (Fiji) en Bali

02 Maart 2011 - 21 Juli 2011

Down under 2

19 Juli 2010 - 03 Februari 2011

Down Under

25 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Animatrice op camping in Francee

Landen bezocht: