week 10: Great Ocean Road trip as donderdag! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eva - WaarBenJij.nu week 10: Great Ocean Road trip as donderdag! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eva - WaarBenJij.nu

week 10: Great Ocean Road trip as donderdag!

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

27 September 2010 | Australië, Sydney

Hi mate!

Hoe is het in het regenachtige NL? Hier is het 27 graden met zon.
Australie qua weer is echt zo wisselvallig maar mij hoor je niet klagen,
Ik heb van het weekend mijm prima vermaakt, in bikini op Bondi Beach en Manly Beach met de ferry. Verder ben ik aanstaande donderdag t/m zondag met 3 vriendinnen en 4 guys een roadtrip doen naar de Great Ocean Road en Melbourne. We gaan met 2 campers en we zien wel hoe het loopt. Op stage gaat alles goed, ik heb nu meer uitgebreide management taken en ik doe van alles. Ik merk wel dat ik al veel meer ben ingeburgerd hier op het kantoor en ook in Sydney zelf. Stappen elk weekend, het doel is om telkens iets nieuws te vinden: tot nu toe geslaagde avonden! Goon is hier goedkope wijn, niet aan te raden maar uiteten bij de Eastern en een steak van 10 dollar eten dan weer wel.
Ik heb trouwens mijn oostkust avontuur van 6 weken geboekt en betaald! Ik vlieg op 18 december naar Cairns, waar ik de eerste 5 dagen lekker ga snorkelen, duiken, rainforest checken, chillen en uitgaan. Daarna vier ik kerst op een heel mooi eiland en oud en nieuw op de partyboot op de Whitsunday Islands. Hoppa! Daarna ga ik met de Oz-experience bus door via de oostkust, en doe ik het lekker rustig aan. No worries! Ik ga ook nog 2 weken surfen en ik wil misschien nog Tasmanie doen of Kangaroo Island.

Zoals jullie kunnen merken: ik ben van alles aan het plannen, aan het doen en ik geniet van alles. Ik ben wat rustiger nu dan in het begin, ik ken de stad nu en heb me vrienden en vriendinnen en ik kijk uit naar mijn rondreis over iets meer als 2 maanden!

Wat heb ik nog meer gedaan? Uhm, ik dans nu elke dinsdagavond salsa in een upperclase bar en ik ga elke donderdagavond naar een restaurant/bar met vriendinnen om een free manicure te krijgen. Ik heb Thais voedsel gegeten, hot!, en ik ga vanavond na het zwemmen sushi eten.

Kangaroo vlees is trouwens kei lekker! Mijn engels gaat ook stukken beter, al hoewel dat ook niet mijn doel was om naar Aus te gaan. En ooohjaaa!!! Defqon was zooooo tof! We zijn met een groep van 40 man gegaan en de hele dag alleen maar gedanst, het was enorm mooi weer en ik sta ook op de site van q-dance met me grote koppie. Check the big smile on my face op die picture;) Echt super super tof!

Nou waar was ik oohja mijn doel: alleen lekker aan de andere kant van de wereld chillen -> BEREIKT! Ik doe waar ik zin in heb, geniet van mijn alonetime (very limited) en ik kijk uit naar mijn roadtrip.

Mis jullie! Xxjes Eefje down under

  • 27 September 2010 - 10:26

    Mila:

    Super om te lezen... Alles komt altijd goed.
    Ik ben ook weer begonnen met salsa afgelopen vrijdag... Ben wel in een lagere groep gestart om even in te komen. Maar volgens de mensen daar mag ik naar de hoogste groep. Maar dat doe ik nog niet hoor. Ik wil eerst al mijn slordigheids bewegingen wegwerken en dan kijk ik wel verder. Morgen heb ik mijn eerste stagedag in groep drie!!
    Ben super benieuwd.

    Ben blij dat je lekker aan het genieten bent

    Liefs xxx

  • 27 September 2010 - 11:09

    Frouk:

    eeeef !

    wat ben ik trots op jou en wat klinkt het allemaal super vet zeg:D
    moet je alleen nog wel lang missen zeg.. had niet verwacht dat je er niet bij was met oud en nieuw.. jammer maar al die ervaringen die je daar op doet en mensen die je leert kennen dat is echt niks vergeleken daarbij..! enjoyy en will count the day's till you return:D

    xxxxxxxx

  • 27 September 2010 - 17:07

    Eline:

    Eva,
    mooi om te horen dat t allemaal steeds beter gaat en dat je het dus leuk hebt! Dat kangaroo vlees vind ik dan weer n beetje zielig, maar goed.
    Ik mis je meid, veel plezier! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 25866

Voorgaande reizen:

19 Februari 2016 - 10 Maart 2016

Thailand

02 Maart 2014 - 31 Juli 2014

Down under 3 + NZ, (Fiji) en Bali

02 Maart 2011 - 21 Juli 2011

Down under 2

19 Juli 2010 - 03 Februari 2011

Down Under

25 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Animatrice op camping in Francee

Landen bezocht: