Part 1 - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van Eva - WaarBenJij.nu Part 1 - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van Eva - WaarBenJij.nu

Part 1

Blijf op de hoogte en volg Eva

23 Februari 2016 | Thailand, Ko Lanta

Daar ga je; nieuwe bestemming, nieuwe backpack en een limit timeschedule. Ik ga drie weken backpacken. Bestemming Bangkok en dan zien we het wel weer. Bangkok is een gekkenhuis. Ik arriveer in de ochtend na een mega beroerde vlucht. Desondanks is het hotel top, even decadent de eerste twee dagen. Ik loop rond in 38 graden en meet een meisje random op straat waar ik de TukTuk in ga en naar een tempel rijd. Vandaaruit even ontspannen aan het zwembad en dan op Koa San Road iets eten en drinken. De dag erna loop ik langs het Grand Palace wat mega druk is dus ik loop naar de tempel erachter met een mega grote boeddha. Ik pak de boot over de rivier en bezoek Chinatown. Gek-ken-huis. Het scheelt dat je 30 langer bent dan de rest dus ik voelde me nog redelijk goed en ik had overzicht. S avonds heb ik nederlandse meiden ontmoet en de skybar in Thailand bezocht. De dag erna naar het vliegtuig om Krabi aan te doen in het zuiden. De weekendmarket is on dus vanuit het vliegtuig ga ik met mijn buurvrouw van de vlucht naar ons hostel (toeval bestaat niet; zij zit in dezelfde kamer). We eten slakken, mosselen, en allemaal andere local food. We meeten een gast van Oostenrijk terwijl we karaoke aanhoren. De dag erna pak ik de boot naar Ko Lanta; aanbevolen door anderen. Ik zit in een hostel en na vier slapeloze nachten door een jetlag ben ik toe aan relaxation. Ik meet een Canadees en we eten Thai Pai, drinken local bier en dansen op het strand met volle maan. Vandaag met een Duits meisje op de scooter rondgereden en op een schommel gekeken naar de prachtige uitzichten en oceaan. Life is good. Van een taxi delend met 6 mensen die je net 10 min. kent en de taxichauffeur ongeveer z'n auto molt tot aan het doorslikken van een gestoomde slak terwijl je meezingt met de karaoke Thai en ondertussen 5 nieuwe mensen leert kennen - backpacken is nog steeds mijn ding. Gelukkig:)! Morgen National Park - snorkelen - chillen en och jee ik moet nu gaan want we gaan even een massage doen aan het strand.

  • 23 Februari 2016 - 17:18

    BigBrother:

    Klinkt goed! Maak er het beste van en probeer zoveel mogelijk te ontspannen en genieten.
    Groetjes uit koud en regenachtig Nijmegen.

  • 28 Februari 2016 - 14:13

    Luuk:

    Wat wil een mens nog meer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Lanta

Thailand

Thailand 3 weeks

Recente Reisverslagen:

08 Maart 2016

Last part

28 Februari 2016

Part 2

23 Februari 2016

Part 1
Eva

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 25862

Voorgaande reizen:

19 Februari 2016 - 10 Maart 2016

Thailand

02 Maart 2014 - 31 Juli 2014

Down under 3 + NZ, (Fiji) en Bali

02 Maart 2011 - 21 Juli 2011

Down under 2

19 Juli 2010 - 03 Februari 2011

Down Under

25 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Animatrice op camping in Francee

Landen bezocht: