1,5 week in Down Under Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eva - WaarBenJij.nu 1,5 week in Down Under Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eva - WaarBenJij.nu

1,5 week in Down Under Sydney

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

31 Juli 2010 | Australië, Sydney

Dag lieve mensen,

Inmiddels zit ik alweer 1,5 week in het Stagehuis Down Under in Aus. Ik moet zeggen dat het vooral acclimatiseren snel in het huis is gegaan, en wat minder snel op stage. De stage is hard werken, veel engels kletsen en vooral marketing plannen schrijven voor klanten met een zeer strakke deadline. Goed voor mijn marketingonderleg maar ik wil liever voor Pet's Palace dingen doen. Wordt aangewerkt. Verder: het is hier zo raar weer opeens zon dik warm en dan weer uber koud. Rare winters in Sydney. Nog een nieuwtje: je moet hier dik rijk zijn wil je uberhaupt iets kopen, mennnnn heb al zoveel geld aan eten uitgegeven, kleren kopen zit er niet eens bij.

Het loopt voor de rest goed, rustig en kalm. Vandaag wezen cityseeing met 2 vriendinnen, wezen chillen op het terras met uitzicht op de Harbour Bridge, Opera House en de immens grote kantoorgebouwen hier in Sydney. Verder wezen shoppen even en uiteten. Vanaaf lekker rustig aan, gisteravond al wezen stappen. Het uitgaan is nog niet echt spetterend, maar volgende week staan er 2 leuke activiteiten op het programma dus dat komt nog;)

Ik geniet van het feit dat ik hier 16.800 km verderop mijzelf kan ontwikkelen, ik mijn ding doe in mijn eentje en dat goed gaat, en ik erachter kom waar mijn interesses liggen en waar niet.

Tot snel en de foto's komen op een site te staan die ik nog wel een keer link als ik tijd heb. (Tijd is hier kostbaar en internetverbinding hebben ook dus:P)

Liefde en kusjes van down under eefje peefje

Ps Ben vandaag verbrand van 2 min zon, wordt nog wat in de zomer haha:D daar zijn de nederlandse zonnenbanken en zon niks bij!

  • 31 Juli 2010 - 11:33

    Tina:

    Hey eef.
    Dus je hebt daar wel mensen. Dat scheelt toch wel. Wou zeggen anders kun je contact zoeken met mn familie :D die komen je vast wel helpen.
    Wel stom dat alles zo duur is. Krijg je wel stage geld? anders is het moeilijk leven.
    Je stage klinkt wel echt volwassen, als zo'n film ofzo :P dus je zult er wel veel van leren denk ik!
    It all sounds good.
    Ik moet nu weg, ben benieuwd naar je next story. Have fun! xxx

  • 31 Juli 2010 - 14:03

    MIlie:

    Alles is altijd wennen. Maar volgens mij gaat het wel goed komen... Zoalng je bij jezelf blijft en duidelijk bent in wat je wilt :)


  • 31 Juli 2010 - 14:27

    Carmen:

    Lieve Eef,

    Leuk om al je verhalen te lezen. Ik vind het zo knap dat je daar alleen zit en alles goed gaat!

    Fijn om te horen dat je al gewend bent in het huis. Hopelijk kun je snel doen wat je leuk vindt op stage maar ik denk dat dat wel goed komt jou kennende. Ben benieuwd naar de foto's!

    Liefs x




  • 01 Augustus 2010 - 15:56

    Anne-Fleur:

    Goed bezig eef!! Snel skype! XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 25850

Voorgaande reizen:

19 Februari 2016 - 10 Maart 2016

Thailand

02 Maart 2014 - 31 Juli 2014

Down under 3 + NZ, (Fiji) en Bali

02 Maart 2011 - 21 Juli 2011

Down under 2

19 Juli 2010 - 03 Februari 2011

Down Under

25 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Animatrice op camping in Francee

Landen bezocht: