en we gaan de 3e week in - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eva - WaarBenJij.nu en we gaan de 3e week in - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eva - WaarBenJij.nu

en we gaan de 3e week in

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

09 Augustus 2010 | Australië, Sydney

Dag lieve poeperdjes van me!

Een korte update dankzij mijn lieftallige woutieboutie die mij herinnerde dat waarbenjij.nu ook part of my job hier is in Sydney!

Ik loop stage bij Pet's Palace vanaf nu: dierenshop (online/retail store gaan we binnenkort openen) voor hond en kat accessoires. Lees: nikies voor honden! Vet!

Ik heb last van mijn muisarm, dus mijn taken en dagen zijn aangepast.
Ik vind mijn collega's op werk ietsje pietsje minder. Maar mijn baas is super lief. Verder: stagehuis is uber de luxe koud, druk en elke avond staat er standaard wijn op tafel. Verder heb ik in 2,5 week al meer macdonalds bezocht als in een heel jaar:) En heb ik het strand, de parken, sydney, het zwembad, de kroegen, de pizzabakker, de supermarkt en mijn bedje bezocht.

Morgen heb ik day off, ga ik met vriendinnetje naar een nationaal park mooie foto's maken. Woensdag moet ik weer aan de bak met excel orders, warehouse stock tellen, en van alles. Heel chill krijg mijn eigen sleutels van het warehouse en krijg eigen verantwoordelijkheid en kan ipod aansluiten op boxen daar en gewoon lekker in eigen tempo werken. Houd ik van: in plaats van non stop achter de pc met iemand anders die je constant checkt.

Allemaal helemaal prima dus. Voel me ook wel ok, ben alleen ziek hoest de hele dag door. Komt door het weer ene keer zon en dan weer bewolkt en ijskoud. Dus was van plan het rustig aan te doen maar heb geen tijd voor. Altijd is er iets te doen hier. Je zou denken mij kennende dat dat helemaal de bom is, en eigenlijk vind ik dat ook super vet. Moet zeggen: heb me nog niet verveeld. Heb me al wel klote gevoeld: muisarm en mensen missen die mij dierbaar zijn. Maar ik leer echt zoveel en zoveel mensen hier en gewoon no worries en uber uber chill strand om de hoek.

Ik zou het niet beter willen of kunnen wensen.

Heel veel liefde en huggies van het meisje aan de andere kant van de wereld.


  • 09 Augustus 2010 - 11:50

    Tina:

    jeeej ik ben eerste haha :P
    nou het klinkt allemaal so far so good. Lijkt me wel leuk om bij pets place stage te lopen :D maar schoenen voor honden is wel zielig haha.
    Je hebt al veel gedaan zie ik, en lekker naar de mac haha. Heb je zelf ook gekookt of hoe zit dat :P
    Ik zag je foto's op hyves en het ziet er naar uit dat je het naar je zin hebt. En daar gaat t natuurlijk om.
    Hier gaat alles zoals altijd. Tis 18 graden, bijna elke dag regen. Ik ben bezig met de voorbereidingen voor mn bday, waar jj helaas alweer niet bij kan zijn!
    Heb je het boek al gelezen??

    Good luck nog!
    xxxx

  • 09 Augustus 2010 - 14:22

    Marieke:

    Nou nou!! "Ik zou het niet beter willen of kunnen wensen"
    Dat is niet niks!
    Wat goed om te horen.
    Leuk dat je zo bezig bent!
    Liefs!
    Pas op jezelf!
    xx

  • 09 Augustus 2010 - 21:17

    Elly:

    nou lieve eef, dat klinkt enthousiast allemaal.heel leuk voor je.wees wel voorzichtig met je arm hoor.en een gezonde maaltijd op zijn tijd is ook nooit weg(klinkt echt als een bezorgde tante he)nou joh, hou je goed we volgen je groetjes uit denhaag.

  • 11 Augustus 2010 - 11:48

    Samoa:

    Hey meid
    Sorry voor mijn late reactie maar kom net van vakantie terug.
    WOW klinkt goed man! zeker jaloers! heel goed dat je nieuwe leuke mensen hebt leren kennen en je intresses kan ontwikkelen. Ik wilde dat een vliegticket naar australie niet zo duur was anders kwam ik zeker langs:P
    Nog veel plezier! en tot volgende reisverslag;)

  • 11 Augustus 2010 - 12:02

    Anne:

    Lekker bezig eef!!! Geniet ervan, en al helemaal van die reisjes! Beetje hard werken moet jij wel aan kunnen toch?!;) xxx

  • 18 Augustus 2010 - 06:07

    Eline:

    Haii lieverd! sorry voor mijn late reactie, kom net terug van vakantie (jaja, we hebben het samen overleefd;)). Allereerst: schoenen voor honden, okay not done. Tweede note done: nike..
    Tsja:)
    Veel plezier lieverd, het klinkt goed...
    Liefs(K)

  • 10 September 2010 - 11:15

    Anne:

    Komt er ooit nog een nieuw verhaaltje eef???? Ben benieuwd hoe het nu gaat! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 25870

Voorgaande reizen:

19 Februari 2016 - 10 Maart 2016

Thailand

02 Maart 2014 - 31 Juli 2014

Down under 3 + NZ, (Fiji) en Bali

02 Maart 2011 - 21 Juli 2011

Down under 2

19 Juli 2010 - 03 Februari 2011

Down Under

25 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Animatrice op camping in Francee

Landen bezocht: