surfen barbecues en zon - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van Eva - WaarBenJij.nu surfen barbecues en zon - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van Eva - WaarBenJij.nu

surfen barbecues en zon

Door: Eef

Blijf op de hoogte en volg Eva

14 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Raglan

Hallo hier een kleine update vanuit het surfparadijs van NZ raglan. In NZ het wifi niet gratis en bijna niet aanwezig dus bij deze alvast een heads up. De afgelopen week is zo snel gegaan maar geweldig geweest. Vanuit Auckland met de bus naar het noorden geweest waar het lekker warm was, 26 graden. We zijn op een dagtrip geweest naar Cape Reinga waar ik in de zee heb gezwommen, van 140 m gezandsurfd heb (vet eng super leuk). En met anderen leuke mensen een boottrip gedaan. Mijn verjaardag was apart, wel lekker uiteten geweest maar het uitgaansleven hier is echt non existing. Gelukkig had ik dat al met jullie gevierd. Verder heb ik in 75 graden hot water beach pools (natuurlijk water vulkanisch opgewarmd) gezeten. We hebben flink gewandeld gesnorkeld en ik heb in de zee gekajakt. Gisteren mijn surf weer opgepakt ging best goed! Daarna glow wormes gezien en op een heuvel naar de sterren gekeken en gelachen met mijn travelmates. Morgen weer verder. Er is een cycloon aan het binnenkomen dus het weer slaat om maar dat is geen overstroming zoals vorige keer dus im all good. Tot snel groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Raglan

Eva

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 25851

Voorgaande reizen:

19 Februari 2016 - 10 Maart 2016

Thailand

02 Maart 2014 - 31 Juli 2014

Down under 3 + NZ, (Fiji) en Bali

02 Maart 2011 - 21 Juli 2011

Down under 2

19 Juli 2010 - 03 Februari 2011

Down Under

25 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Animatrice op camping in Francee

Landen bezocht: