Back in Oz - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Eva - WaarBenJij.nu Back in Oz - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Eva - WaarBenJij.nu

Back in Oz

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

04 Maart 2011 | Australië, Brisbane

Hiiiiiiiii!!!

En nu ben ik weer terug in Australia:) Ja het is herfst (wist ik!) en het regent, goh zou is een keer niet zo zijn in QLD. Laatste keer dat ik in Brisbane was, in ditzelfde hostel, regende het ook pijpenstelen, niks veranderd. Schijnt dat het tot aan gister hier 32 graden was met zon, nou vandaag dus niet meer. Leuk,.. In ieder geval vlucht was prima te doen, 25 urtjes, overstappen in Korea, allebei de vluchten lekker geslapen op 4 stoelen en vanochtend ingecheckt in me hostel. Daarna heeft me achterachter neef, die ik nog nooit heb ontmoet, mij opgepikt met de auto en zijn we gaan ontbijten ergens. Hij is vet aardig, zo chill lekker familie waar je op kan rekenen, ook al heb je ze nog nooit eerder ontmoet! Verder, doe ik het rustig aan today, ben best moe. Morgen weer uitchecken en dan op naar de ontmoeting met me baas. Geen idee wie wat hoe en wanneer.. dus dat merken we wel. Waar ik op een boerderij ga werken as 6 weken is in the middle of nowhere, dus mobiel en internet wordt m niet. Geen bericht, is (hopelijk) goed bericht.

Verderrrrrrrrr ga ik na die farm dan terug paar dagen naar Brisbane, dan richting South Australia, daar werken op een farm en dan nog hopelijk ff rondreizen en dan terug naar Brisbane, me achteroom opzoeken en me neef dan weer en dan alweer backos naar NL.

Té vet dat ik weer terug ben als je nagaat dat ik maandag besloten heb terug te gaan en nu er al ben. Awesome! Best choice ever! Ongeacht wat er nog op me pad komt.

Dus dat is super chill!

Nou haje maar weer, alles loopt prima!

  • 04 Maart 2011 - 09:37

    Melanie:

    Vet man:D, jammer dat het regent joh!
    Maar 6 weken geen contact.. je zet wel gelijk een verslag op internet zodra het weer kan!
    Ik hoop dat je het goed krijgt:).. geniet vandaag lekker van je vrije dag;) Haha.. Wel leuk dat je achterneef zo aardig is. Ik was vannacht op msn omdat ik hem aan had laten staan.. sorry dat ik niet reageerde.. (A)..
    Nou hoop wel snel wat van je te horen!!... xxxkusje

  • 04 Maart 2011 - 10:16

    Daan En Jamila :

    Hi Lieve Eva, Daan en ik vroegen ons gister al af of je was geland. Ik zei toen ze komt om half 7 aan. Mja dat was natuurlijk australische tijd dus toen hij dat aan mij vroeg was je er al. Maar super dat je er bent... En dat je er zo positief over bent. Regen is niet het allerergste toch. Ik zag dat je tenminste een lekkere tempratuur hebt. We zijn benieuwd hoe je het op de boerderij gaat hebben. Hoop snel iets van je te horen.

    Liefs xxxx van Ons

  • 04 Maart 2011 - 12:40

    Eline:

    Eva! Ben zo trots op je lieverd!

    Dikke kus uit Nederland, waar jaja, de zon begint te schijnen;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 25858

Voorgaande reizen:

19 Februari 2016 - 10 Maart 2016

Thailand

02 Maart 2014 - 31 Juli 2014

Down under 3 + NZ, (Fiji) en Bali

02 Maart 2011 - 21 Juli 2011

Down under 2

19 Juli 2010 - 03 Februari 2011

Down Under

25 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Animatrice op camping in Francee

Landen bezocht: