Last day Aus - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Eva - WaarBenJij.nu Last day Aus - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Eva - WaarBenJij.nu

Last day Aus

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

19 Juli 2011 | Australië, Brisbane

Hi Mate,

Laatste dag today in Australia, gaat als een malle en ik vind dat k-l-o-t-e. Maar realiteit is teruggaan naar huis dus we knallen 'm nog even de stad in voor een paar laatste shoparrangements, en dan vannacht om 3 am opstaan, 5 am de trein naar international airport, en dan vliegen om 08.25 am. De reis is mega lang! Menn ben blij als ik arriveer om 12 uur op donderdag! Maar, de zon schijnt hier, ga zo de stad in, lekker door het park lopen en genieten van de rivier, de rust, de mensen, de engelse taal en al mijn lieve vrienden en familie hier, die ik nu goodbye moet zeggen. Het is in totaal 1 jaar - 1 maand dat ik hier ben geweest, en het voelt alsof ik mijn hele leven hier al rond heb gewandeld. Ergens, klopt er iets niet, want waar zijn jullie?! Dus het is goed terug te gaan, ik mis jullie, ik mis Grietje (me kat) en ik mis me familie. Ik ga Australie ook missen, en mijn plan om hierheen te verhuizen is dan ook nu op de laatste dag, nog steeds zeer duidelijk op de voorgrond in mijn gedachten. Ik heb nieuwe ideeën, nieuwe gedachtengangen, ik heb van alles - inclusief mijn geliefde en gehate impulsiviteit - die ik hier en thuis zal uitoefenen. Maar ik heb nu ook meer zelfkennis, meer wereldkennis, meer mensenkennis en boven alles ik heb een unieke kans benut om dit alles te verkrijgen. Ik voel me goed, ik heb gisteren een super dag gehad en het bestond uit NIKS doen voor 15 uur lang, en mensen, geloof het of niet, I LOVED IT! Kortom: 1e doel being alone and doing nothing: geslaagd, 2e doel: getting my 2nd visa: geslaagd. 3e doel: shoppen (still working on it ;) )

IK ZEG: houdoe en bedankt! See you soon!

En in de tussentijd, kan iemand aub de zon in Nijmegen brengen ja, ik ga niet voor niks in de zomer terug naar NL..

  • 19 Juli 2011 - 08:55

    Anne:

    Eeef! Geniet van je laatste dagje! Het is echt snel gegaan! Gelukkig was het de goede keuze (had ik al gedacht toen we het erover hadden in de compagnie ;-) )
    Ben benieuwd naar je verhalen in reallife, want elk blog was weer zo anders en andere dingen gedaan..
    Heb morgen mn laatste her en kom dan ook weer naar Nijmegen, dus dan moeten we zeker meeten!
    Hele goede vlucht, kan je lekker heeeel lang niks doen haha!
    Tot snel!!!! xxx

  • 19 Juli 2011 - 18:44

    Marieke:

    Wat een wijze woorden ;-)
    Ik zie jou snel!
    Liefs x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 469
Totaal aantal bezoekers 25842

Voorgaande reizen:

19 Februari 2016 - 10 Maart 2016

Thailand

02 Maart 2014 - 31 Juli 2014

Down under 3 + NZ, (Fiji) en Bali

02 Maart 2011 - 21 Juli 2011

Down under 2

19 Juli 2010 - 03 Februari 2011

Down Under

25 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Animatrice op camping in Francee

Landen bezocht: