2 weeks 5 more weeks 2 go - Reisverslag uit Darlington, Australië van Eva - WaarBenJij.nu 2 weeks 5 more weeks 2 go - Reisverslag uit Darlington, Australië van Eva - WaarBenJij.nu

2 weeks 5 more weeks 2 go

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

03 Mei 2011 | Australië, Darlington

Hi peeps,

Ben nu in me 2e week at me nieuwe farm in Victoria Australia. The name Stony Point: ik weet nu why it;s called like that: Me and Charlie moeten met 2 tractors (John Deere uhu fancy stuff!) alle stenen opruimen die op de paddocks liggen (Lees: grote dikke vette stenen, die je alleen met de tractor uit de grond krijgt). Dus, daarom de naam van de farm. Verder, heb ik de afgelopen week voornamelijk 3000.0000 dingen gedaan samen met de big boss. Ik ben ongeveer z'n sidekick en we lachen wat af. Het komt neer op de ute rondrijden (de pick up truck, men noemt dat een ute in Australie) allerlei trailers achter de auto gooien en rondrijden ermee. Tanks vullen met diesel en benzine, trucks vullen met voedsel voor de schapen, tractor rijden, ik mag hier allerlei dingen doen met de tractor, van puin ruimen, tot hekwerk uit de grond trekken, tot het levelen van paddocks, ga zo maar door. Daarnaast ben ik op de motorbike aan het rondscheuren om schapen in de juiste velden te krijgen, ben ik aan het monteren, wederom.. En ben ik hekwerk aan het maken, paarden aan het voeren, en ik weet het niet allemaal meer. Ennnn deze afgelopen vrijdag en zaterdag had ik vrijgevraagd en zijn we naar de Great Ocean Road gereden met onze rode auto, en heb ik de supertoffe 12 Apostels weer gezien, amazing! En zijn we in Apollo Bay gaan dineren en in de lokale pub geweest en hebben we in een motel geslapen. De volgende dag heb ik eindelijk een grote stad weer gezien en ja raad het eens: geshopt!! Haha, in Geelong, ook op de Great Ocean Road. Het was echt super tof. Daarna weer start gemaakt met werk en aanstaand weekend ga ik naar Melbourne. Jippieee!!!! Op de planning staat een housewarmingparty, shoppen en stappen! Ik verblijf bij een buurmeisje van hier op de farm, want we worden regelmatig geacht bij de buren of bij de baas te komen eten en dan is het een en al gezelligheid. Het is hier echt super tof. en ik begin me hier thuis te voelen.

Jup, NL begint steeds verder weg te lijken maar ik heb nu ook Q-day gemist en na CV en Pasen begin ik NL nu ook te missen en natuurlijk me lieve vriendjes en vriendinnetjes!!! Je weet zelf hoeveel ik je mis, maar voor die 2.5 maand dat ik hier nog mag zijn, ga ik lekker door met genieten van de vrijheid, de wijsheid en de ervaring die ik hier ervaar.

Carpe Diem

  • 03 Mei 2011 - 10:53

    Josientje:

    Eva! We beginnen jou ook te missen! Het klinkt wel echt super leuk waar je nou mee bezig bent:) Het bevalt dus goed bij Stony Point:D Top! Veel plezier daar! Dikke kus

  • 03 Mei 2011 - 11:07

    Èline:

    Mis u xx Have fun!

  • 03 Mei 2011 - 17:54

    Mila:

    Hi eefje,
    Ik mis jou ook hoor. Ieder keer als ik in Nijmegen ben, dan ben jij er nog steeds niet.. Heel gek... Maar ja geniet lekker...
    LOVE

  • 06 Mei 2011 - 20:26

    Marieke:

    Oh wat fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt! Het kan niet op zo te horen! Geniet er van met volle teugen!
    Liefs x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 25844

Voorgaande reizen:

19 Februari 2016 - 10 Maart 2016

Thailand

02 Maart 2014 - 31 Juli 2014

Down under 3 + NZ, (Fiji) en Bali

02 Maart 2011 - 21 Juli 2011

Down under 2

19 Juli 2010 - 03 Februari 2011

Down Under

25 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Animatrice op camping in Francee

Landen bezocht: