Just finished an AWESOME! roadtrip Ade-Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Eva - WaarBenJij.nu Just finished an AWESOME! roadtrip Ade-Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Eva - WaarBenJij.nu

Just finished an AWESOME! roadtrip Ade-Darwin

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

10 Juli 2011 | Australië, Darwin

Hiiiiiii,,,


sorry eeuwen niks laten horen, ik was zoooooooo bezig met reizen. Man ik weet niet wat ik in me vorige verhaal heb gezet maar na me roadtrip van 4 weken met Charlie naar de Westkust, ben ik terug naar Bris gevlogen en heb ik 3 dagen met familie opgetrokken om een beetje rust in me koppie te krijgen. En daarna ben ik naar Surfers Paradise, the Goldcoast gegaan om daar 1 week in een party-hostel te werken voor gratis accommodatie. Ik kan je vertellen, ik was elke avond in the clubs, en surfers is niks anders als LLoret. Dus het was echt super ervaring, elke avond met vrienden optrekken en de mensen in het hostel rondbanjeren in het centrum op naar elke club. Na 1 week heb ik het wel weer gehad, want je geeft een enorm veel geld uit en verder zie je niet veel als het strand en backpackers. De volgende locatie was Adelaide. Via het internet heb ik 3 andere travelmates gevonden waarmee ik een 10-daagse roadtrip op naar Darwin ga maken. Het is een super idee, maar de auto is een stationwagen en met 4 meiden is de space limited. Anyways, om 6am opgestaan en vertrokken richting Coober Pedy, 950 KM omhoog van Adelaide. Dit is een ondergrondse mijnenstad, en de 1e avond in een ondergrondse camping. Het was een superervaring, met een tent waar normaal gesproken 3 mensen in wonen maar deze keer hebben we er met 4 mensen ingeslapen. De volgende ochtend door naar Alice Springs, de Uluru rock en de Olgas, een natuurpark in het midden van de outback. Het is een superrots, roodachtig en geweldig groot. We hebben 1 dag daar rondgeraced in onze auto, zonsopgang en ondergang gezien en gewandeld. De volgende dag door naar boven naar de volgende attractie: De Pebbles en the Marbles: rotsformaties in the outback. We hebben daar overnacht op een free campsite en daarna door naar boven naar Lichtfield NP: waar we in thermapools, watervallen en meren hebben gezwommen.. De temperatuurverschillen in Australia zijn zo groot. Het is aan het sneeuwen rondom Sydney en beneden en hier is het rond de 30 graden. Awesome: de meiden met wie ik aan het reizen was zijn frans en duits en super aardig. Lekker rondracen met de auto en genieten van de zon en de no worries mentaliteit. Nu aangekomen in Darwin voor mijn laatste paar dagen zon en dan richting Brisbane om daar mijn laatste dingetjes af te ronden en dan terug naar NL: aankomst 21 juli 12.00 uur 's middags op Schiphol:


TOT DAN!

  • 10 Juli 2011 - 10:56

    Eline:

    Ik ben zo jaloerss!! Maar ik zie jou de 21e dearest! xxx

  • 11 Juli 2011 - 14:17

    Mila:

    Vetjes man... Wat een avonturen... Nog maar tien dagen en dan ben je al weer in Nederlandjes...
    Geniet van de laatste dagen..
    liefs xxx

  • 19 Juli 2011 - 18:39

    Marieke:

    Zo fijn om te horen dat je je zo goed vermaakt! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 25845

Voorgaande reizen:

19 Februari 2016 - 10 Maart 2016

Thailand

02 Maart 2014 - 31 Juli 2014

Down under 3 + NZ, (Fiji) en Bali

02 Maart 2011 - 21 Juli 2011

Down under 2

19 Juli 2010 - 03 Februari 2011

Down Under

25 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Animatrice op camping in Francee

Landen bezocht: