Meest actieve vulkaan White Island - Reisverslag uit Whakatane, Nieuw Zeeland van Eva - WaarBenJij.nu Meest actieve vulkaan White Island - Reisverslag uit Whakatane, Nieuw Zeeland van Eva - WaarBenJij.nu

Meest actieve vulkaan White Island

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

23 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Whakatane

Just came back from my trip to White Island ofwel de meest actieve vulkaan van Nieuw Zeeland! Omdat de zee enorm ruig was, hebben we flink wat golven gepakt met de boot. Even daarover ik heb net de oostkust trip gedaan: geweldig!! Helaas iets te intensief gesurfd dus mijn schouder is naar de malle. En we waren aan het surfen in een te ruige zee waardoor ik in het riptide terecht kwam en ik niet meer kon pendelen vanwege mijn schouder. De golven waren 10m hoog en dankzij een rots waar ik op kon klimmen was ik gered. Ik zag mijn leven voorbij flitsen. De boards vd boys kwamen op mijn hoofd en de vinnen hebben me geraakt maar ik leef. Nu dus net terug van White island; 3uur op de boot naar het eiland waar de vulkaan continue stoom uitblaasd. See the photos on Facebook! Verder op de terugweg allemaal dolfijnen gezien!!!gratis grote groep dolfijnen recht onder me. Eergisteren trouwens in een hostel geslapen met een jacuzzi met uitzicht op de oceaan amazing. Met de locals gitaar gespeeld en gezongen. Dag ervoor kampvuur gehad. We gaan met de boys en Jen (twee engelsen,me, french canadian and a guy from Utah) een roadtrip doen: new plymouth en een drie daagse kayaktour. Verder heb ik nu al week dezelfde matties om mee te reizen en mogelijk een holiday romance #not elaborating on that one ;). Tot ooiiittt lieverds x