the final North - Reisverslag uit National Park, Nieuw Zeeland van Eva - WaarBenJij.nu the final North - Reisverslag uit National Park, Nieuw Zeeland van Eva - WaarBenJij.nu

the final North

Blijf op de hoogte en volg Eva

06 April 2014 | Nieuw Zeeland, National Park

De laatste update is alweer een tijdje geleden. Ik ben inmiddels na een driedaagse kano/kajaktoer terug in civilization. New Zealand heeft weinig tot geen wifi die ik kan gebruiken dus vandaar dat radiostilte meer voor komt als gebruikelijk. Anyways ik ben met dezelfde boys and girl op een rivier wezen kajakken voor drie dagen. De zon was weinig aanwezig maar de rivier was zo laag dat we door al het peddelen warm bleven. Er was niks aan de oevers, telefoon was niet aangesloten en we kampeerden op stukken grond na 7 uur per dag te hebben gependeld. Het was de moeite waard. Daarna heb ik mijzelf drie dagen getrakteerd op rust op een boerderij in de middle of nowhere. Ik heb paardgereden over de heuvels. Deze boerderij staat bekend bij backpackers als geweldig om vrijwilligerswerk te doen en ik ga dan ook misschien terug erheen #dus geen studie etc. Wie weet - time will tell. Daarna de spectaculaire Tongariro crossing gedaan waarbij je 6 uur lang over kraters en vulkanische zones loopt. Het weer was niet helder - enorme regen hagel en zon gehad maar doorgezet en echt super mooie fotos gemaakt. Nu ben ik op de westkust van het North Island met een aantal. We hebben een auto gehuurd en rijden over de bekende surf highway. Ik ben momenteel in de zon dit aan het typen na een 5uur durende hike mount Taranaki op. De vulkaan is 2518m hoog en zeer zwaar om op te komen. Ik heb het gehaald tot 2000 zoiets en toen ben ik via een afgesloten track terug gehiked alleen terwijl de boys de summit zijn opgeklommen. Het weer is geweldig vandaag. Nauwelijks wolken en veel zon. Morgen rijden we via the forgotten highway in the middle of nowhere terug naar Wellington waar ik dinsdagochtend de ferry neem naar het zuidereiland. En daar is het koud! Zoals jullie kunnen lezen gaat alles prima. Het voelt als thuis hier. Vanaf Wellington neem ik na een maand afscheid van mijn huidige travelmates. Onto the next group. Voor nu heb ik alles wel verteld.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, National Park

Eva

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 25873

Voorgaande reizen:

19 Februari 2016 - 10 Maart 2016

Thailand

02 Maart 2014 - 31 Juli 2014

Down under 3 + NZ, (Fiji) en Bali

02 Maart 2011 - 21 Juli 2011

Down under 2

19 Juli 2010 - 03 Februari 2011

Down Under

25 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Animatrice op camping in Francee

Landen bezocht: