New house, new car, new workspot - Reisverslag uit Darlington, Australië van Eva - WaarBenJij.nu New house, new car, new workspot - Reisverslag uit Darlington, Australië van Eva - WaarBenJij.nu

New house, new car, new workspot

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

22 April 2011 | Australië, Darlington

The new farm is called: Stony Point. Locatie Victoria: Darlington. 6000 acres of crops, sheep and us. Anyway, Charlie en ik hebben besloten weer aan de bak te gaan en wat geld te verdienen. Dus we hebben van onze breakdown nadat we onze nieuwe auto net 1 dag hadden in West Wyalong, 850 km afgelegd en nu bevinden wij onszelf op een nieuwe farm, in Victoria, in ons eigen huisje op de farm. We werken hier normale uren ipv 90 uur per week als op de laatste farm, en we doen ons eigen ding. Ik ben een vrouwtje van alles, where as Charlie voornamelijk tractor rijd. Maar ik heb mijn 1e dag al lekker tractor gereden, John Deere, want ik word hier gezien als een gelijke, ook een voordeel! In ieder geval, ik heb vandaag al een dood schaap opgetild, motorbike gereden, hekwerk gedaan, auto's gewassen en motoren, gif emmers schoongemaakt, auto gereden, stenen en hout gesorteerd, ach jo van alles. Farmwork is niet echt voor mij maar we doen het voor het 2e visum. Het is hier zo koud! Ik moet lange broek aan en een trui en een jas. Het lijkt NL hier. En het is hier ook veel meer Europees dan in de rest van Australië. We zijn van plan hier minimaal 4 weken te blijven en dan daarna kijken we weer verder. Ik blijf hier of de totale 7 weken om me visum te krijgen of ga eerst de westkust doen en dan daarna nog paar weekjes werken. We shall see. Kortom jullie hebben zomer, ik heb winter!

Maar alles oke, heb lekker me eigen crib, en ik geniet nog steeds van alles, denk ik.

xx

  • 22 April 2011 - 09:31

    Josien:

    Eej Eva!

    Klinkt goed! Wij hebben idd hier lekker weer, 25 graden!:) Maar veel plezier samen met Charlie! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 25827

Voorgaande reizen:

19 Februari 2016 - 10 Maart 2016

Thailand

02 Maart 2014 - 31 Juli 2014

Down under 3 + NZ, (Fiji) en Bali

02 Maart 2011 - 21 Juli 2011

Down under 2

19 Juli 2010 - 03 Februari 2011

Down Under

25 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Animatrice op camping in Francee

Landen bezocht: