Roadtrip - Reisverslag uit Forbes, Australië van Eva - WaarBenJij.nu Roadtrip - Reisverslag uit Forbes, Australië van Eva - WaarBenJij.nu

Roadtrip

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

19 April 2011 | Australië, Forbes

Hi peeps,

Ik ben nu inmiddels 1 week van de farm in Mondure weg samen met Charlie. We zijn op weg gegaan naar een kampeerwinkel in Brisbane om campingspullen te kopen want we hadden een tent, alleen geen kookspullen etc.. en ik had geen slaapzak. Daarna kwamen we op het idee om mijn achteroom op te zoeken in Stanthorpe, mijn achteroom had ik nog nooit eerder ontmoet dus dat was super! onze eerst avond was in de achtertuin van mijn oom in de tent, die zogenaamd 4 persoons was, nou niet dus. We hebben een opblaasbare matras die we opblazen met de auto, met behulp van de sigarettenaansteker accu. Super handig! Het regende de hele nacht en we hebben meteen onze 30 dollar tent getest op waterdichtheid': Niet geslaagd! Anyways, na een ochtendontbijt aan de familietafel zijn we richting het zuiden gereden naar Dubbo, waar we ondertussen in een motel hebben geslapen nadat we de hele dag hebben gereden. Onze auto, een mitsubushi, die 1 op 10 rijdt, heeft ons flink wat benzine kosten opgeleverd en zodoende zat ik Charlie op de nek een nieuwe auto te halen. Na de motelnacht zijn we naar Dubbo gereden, het enige grote stadje in de outback na Brisbane. Hier hebben we 2 nachten op een free campsite gestaan met onze tent. In Dubbo hebben we een aantal zaken moeten regelen omtrent een nieuwe auto!! een nieuwe baan!! en een nieuwe cowboyhoed voor mij. Anyways, het kamperen gaat super goed, we hebben nu een nieuwe baan in Victoria, dus vandaag en morgen rijden we daarheen in onze nieuwe rode Toyota met maar liefst 3 versnellingen!Anyways, all is good.

Foto's volgen nog via Facebook maar moeten eerst onze pc's opladen want zonder stroom op onze free campsites kom je niet ver.

Haha kortom big adventure! Ik zoek een douche nu haha. Veel liefs

Eefje de outback girl!

  • 19 April 2011 - 09:00

    Marieke :

    Hee Eva!
    Klinkt allemaal weer heel leuk!
    Grappig van die achteroom!
    Wat voor werk hebben jullie nu? Ook speciaal voor de visa?
    Veel plezier!
    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 25872

Voorgaande reizen:

19 Februari 2016 - 10 Maart 2016

Thailand

02 Maart 2014 - 31 Juli 2014

Down under 3 + NZ, (Fiji) en Bali

02 Maart 2011 - 21 Juli 2011

Down under 2

19 Juli 2010 - 03 Februari 2011

Down Under

25 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Animatrice op camping in Francee

Landen bezocht: