Doneeeee - Reisverslag uit Mondure, Australië van Eva - WaarBenJij.nu Doneeeee - Reisverslag uit Mondure, Australië van Eva - WaarBenJij.nu

Doneeeee

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

12 April 2011 | Australië, Mondure

Hi peeps.

Ik ga vandaag terug naar Brisbane, ik ben hier eindelijk klaar op de farm. Ik heb gezwoegd, geploeterd, gezweet, gedronken, genoten en me klote gevoeld. Het echte farmwork feeling, as all my fellow colleagues tell me. Anyway, new plan is: either work on a farm (other one) in QLD starting next week, or begin maken met mijn westkust avontuur met Charlie. Probably ga ik werken op een horsefarm in QLD. Daar ga ik dan 6 weken werken en dan daarna richting het westen met Charlie. Ik ben zo blij dat ik terug ga naar de stad pfoeeeeeeee, platteland even genoeg gezien. De dag dat ik weer make up op kan, kan gaan shoppen en stappen. Woehoe, heb er zin in!!! Anyway, all is good!

xx

• 12 April 2011 - 07:55

Marieke:

Hee Eva, benieuwd wat het gaat worden. In ieder geval veel plezier!
    Xx

• 12 April 2011 - 08:09

Eline:

Eva! Mis u! veel plezier lieverd xx

• 12 April 2011 - 14:37

Mila:

Wat zal dat lekker voelen dat je ergens klaar bent.. en nu lkker je eigen ding kan gaan doen. Wat een geluk dat je nog lekker weer hebt. Heel plezier met Charlie... Geniet van alles wat je gaat doen...
    Liefs xx